2018_19
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Mercats Internacionals (2016)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES D'INTERNACIONALITZACIÓ
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Adquirir els coneixements pràctics necessaris per entendre el procés que permet el posicionament en els mercats internacionals.
 A3 Adquirir els coneixements i eines avançats necessaris per a dissenyar, coordinar, implementar i avaluar un pla d'internacionalització
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Gestionar i comunicar informació complexa, de temes diversos, amb naturalitat, en llengua estrangera.
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT3 Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
 CT4 Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes.
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
 CT8 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge