2017_18
Educational guide 
Faculty of Business and Economics
A A 
english 
International Markets (2016)
 Subjects
  COMMUNICATIONS AND INTERCULTURAL MANAGEMENT
IDENTIFYING DATA 2017_18
Subject (*) COMMUNICATIONS AND INTERCULTURAL MANAGEMENT Code 16675105
Study programme
International Markets (2016)
Cycle 2nd
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Compulsory First 1Q
Modality and teaching language See working groups
Prerequisites
Department Economics
Coordinator
CARTAÑÀ MIQUEL, NÚRIA
E-mail nuria.cartana@urv.cat
Lecturers
CARTAÑÀ MIQUEL, NÚRIA
Web
General description and relevant information La comunicació és un procés d'interacció social que, com a tal, té efectes en les nostres relacions en l'àmbit personal i professional. Malgrat la seva dimensió subjectiva, el procés comunicatiu ha estat àmpliament analitzat i teoritzat, de manera que podem establir uns paràmetres teòrics que ens serveixen de punt de partida per una anàlisi del procés comunicatiu general i per una millor praxis personal. L'assignatura pretén donar rellevància a l'aplicació pràctica de la comunicació enfocada al perfil empresarial dels estudiants del màster. En el desenvolupament d l'assignatura, es tindrà especialment en compte la qüestió de la interculturalitat i com el procés comunicatiu ha d'adaptar-se a contextos culturalment diversos.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.