2018_19
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Mercats Internacionals (2016)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Conèixer i dominar els elements bàsics tant de la comunicació oral com no verbal així com els suports multimèdia per aconseguir un desenvolupament professional d'èxit en qualsevol activitat relacionada amb la comunicació social.
 A5 Prendre consciència de la importància dels aspectes interculturals en les activitats de comunicació i negociació.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT3 Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
 CT4 Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge