Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Mercats Internacionals (2016) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL | Codi | 16675105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
John Thill, Courtland Bovee. , Excellence in Business Communication, , 12th Edition. May 2016. , Global Edition. Peason Books Mary Munter, Lynn Hamilton. , Guide to Managerial Communication: Pearson New International Edition, 10th Edition. Aug 2013., Pearson Books Richard M. Steers, Luciara Nardon, Carlos J. Sanchez-Runde. , Management across Cultures Developing Global Competencies., 3rd Edition. September 2016, Cambridge University Press Brian Legget. , Persuasión: la clave del éxito en la comunicación para los negocios. , 2008. , Prentice Hall |
* Neill, Conor; Mueck, Florian; Leggett, Brian O'Connor. Effective Evaluation of Spoken Communication: A checklist for evaluating speaker performance. 06/2010. IESE
*Neill, Conor; Leggett, Brian O'Connor, The Art of Persuasive Communications: Excellent Public Speaking. 03/2010. IESE |
|
Complementària | |