2019_20
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Mercats Internacionals (2016)
 Assignatures
  LIDERATGE I PRESA DE DECISIONS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació del programa de l'assignatura, els seus continguts, metodologia i criteris d'avaluació. Valoració dels coneixements previs dels participants en comportament organitzatiu.
Sessió Magistral S’introdueixen els continguts conceptuals de l’assignatura. Són de tipus participatiu, i s’espera que l’estudiant aprofundeixi el seu coneixement del temari a base d’estudi personal fora de l’entorn de l’aula, especialment en el cas d'estudiants sense experiència prèvia en estudis de gestió o comportament organitzatiu.
Treballs Al llarg de l'assignatura es proposaran una sèrie de treballs: uns s'hauran de preparar fora de l'aula i presentar-los a classe, i d'altres es proposaran i realitzaran durant les hores de classe.
Atenció personalitzada Utilització de les hores d'atenció a l'estudiant per a resoldre qüestions i dubtes.