2023_24
Guía docente 
Facultad de Economía y Empresa
A A 
castellano 
Mercados Internacionales (2016)
 Asignaturas
  LIDERAZGO Y TOMA DE DECISIONES
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Presentació del programa de l'assignatura, els seus continguts, metodologia i criteris d'avaluació. Valoració dels coneixements previs dels participants en comportament organitzatiu.
Sesión magistral S’introdueixen els continguts conceptuals de l’assignatura. Són de tipus participatiu, i s’espera que l’estudiant aprofundeixi el seu coneixement del temari a base d’estudi personal fora de l’entorn de l’aula, especialment en el cas d'estudiants sense experiència prèvia en estudis de gestió o comportament organitzatiu.
Trabajos Al llarg de l'assignatura es proposaran una sèrie de treballs: uns s'hauran de preparar fora de l'aula i presentar-los a classe, i d'altres es proposaran i realitzaran durant les hores de classe.
Atención personalizada Utilització de les hores d'atenció a l'estudiant per a resoldre qüestions i dubtes.