2018_19
University
Rovira y Virgili
Educational guide 
Faculty of Business and Economics
A A 
english 
Double degree in Business Administration and Management and Law (2014)
 Subjects
  MARKET RESEARCH AND APPLICATIONS
IDENTIFYING DATA 2018_19
Subject (*) MARKET RESEARCH AND APPLICATIONS Code 16914135
Study programme
Double degree in Business Administration and Management and Law (2014)
Cycle 1st
Descriptors Credit. Type Year Period Exam timetables and dates
6 Compulsory Fifth 1Q
Modality and teaching language See working groups
Prerequisites
Department Business Management
Psychology
Coordinator
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
SUAU SOLÉ, IRENE
ARISTE CASTAÑO, SANTIAGO
SALVAT RULL, HILDEBRAND
E-mail noemi.rabassa@urv.cat
santiago.ariste@urv.cat
hildebrand.salvat@urv.cat
irene.suau@urv.cat
Lecturers
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
ARISTE CASTAÑO, SANTIAGO
SALVAT RULL, HILDEBRAND
SUAU SOLÉ, IRENE
Web
General description L’assignatura Investigació de Mercats dóna a conèixer els procediments i instruments per a la investigació comercial relacionada en les decisions que s’han de prendre en l’àmbit del màrqueting. El seu contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats, i pretén donar a conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús. Es presentaran les principals tècniques d’investigació que s’utilitzen: en què consisteixen, quan cal utilitzar-les i també els seus avantatges i inconvenients respecte a la resta de tècniques. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació per prendre les millors decisions operatives i estratègiques de màrqueting.
Impartida per la FEE
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.