2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Organització Industrial (2006)
 Assignatures
  MÀRQUETING I COMUNICACIÓ DE LES ORGANITZACIONS PÚBLIQUES
DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) MÀRQUETING I COMUNICACIÓ DE LES ORGANITZACIONS PÚBLIQUES Codi 165091220
Ensenyament
Organització Industrial (2006)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Optativa Únic anual
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
PALLARÈS PIQUÉ, MARIA TERESA
Adreça electrònica 0
Professors/es
PALLARÈS PIQUÉ, MARIA TERESA
Web
Descripció general i informació rellevant L'assignatura presenta i analitza les característiques particulars de les funcions del màrqueting i la comunicació en l'àmbit de les institucions públiques.
Mòdul d'especialització en Gestió Pública (Itinerari professionalitzador)
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent