2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Organització Industrial (2006)
 Assignatures
  MÀRQUETING I COMUNICACIÓ DE LES ORGANITZACIONS PÚBLIQUES
   Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Analitzar i avaluar informació econòmica i jurídica relativa al Sector Públic.
  AC2 Assessorar en la pressa de decisions en l’àmbit de la direcció d’entitats relacionades amb el Sector Públic.
  AC3 Aplicar tècniques d’anàlisi estadístic i computacional.
  Professionalitzador
  AP2 Gestionar i valorar recursos materials i humans.
  AP5 Aplicar els coneixements teòriques que es proporcionen a l'àmbit professional.
  Recerca
  AR3 Dissenyar, implementar i avaluar polítiques publiques.
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC2 Treballar autònomament amb iniciativa
  BC7 Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC3 Desenvolupament d’habilitats informacionals
  CC5 Desenvolupament de processos d’incorporació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria)