2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Direcció Estratègica de l'Empresa (2007)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Es realitzarà una primera sessió de presentació de l'assignatura, amb materials audiovisuals descriptius i sensibilitzadors vers la transcendència de la formulació de l'estratègia adequada.

També es farà una sessió introductòria al funcionament del simulador MARKSTRAT i a la operativitat a nivell de grups.
Sessió Magistral Exposició dels conceptes teòrics, principals antecedents bibliogràfics, relació entre els conceptes i aplicació al desenvolupament de cada estratègia de màrqueting.
Debats Hi hauran dos tipus de debats:

Debat sobre articles i publicacions teòriques: 8 sessions de 30 minuts.

Debat de 5 casos pràctics sobre aplicació d'estratègies a empreses reals. 5 sessions de 1 hora.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques L'estudiant participarà en un joc de simulació de decisions de màrqueting en grups de 4. El software que s'utilitzarà serà el MARKSTRAT elaborat per a l'ISEAD.

Cada setmana treballaran en equip a l'aula informàtica, on prendran les seves decisions.

Fora l'aula els estudiants descarregaran, a través de la xarxa, els resultats de la simulació del període anterior, analitzaran els resultats i possiblers decisions del període següent.