2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Direcció Estratègica de l'Empresa (2007)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats La participació a classe, en el debat dels casos pràctics, serà avaluada quantitativament i qualitativament. 3 punts
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques El desenvolupament de l'activitat de simulació serà avaluada en funció del rigor en l'anàlisi i l'adopció de decisions. No en el resultat de les mateixes. 3 punts
Proves objectives de preguntes curtes L'exàmen constarà de 5 preguntes curtes sobre els conceptes exposats a les sessions magistrals. 2 punts
Proves pràctiques L'exàmen cosntarà de 3 exercicis pràctics sobre casos reals, on l'alumne haurà d'aplicar les decisions correctes. 2 punts
 
Altres comentaris i segona convocatòria