2009_10
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Enginyeria Informàtica (1997)
 Assignatures
  DISSENY D'INTERFÍCIES GRÀFIQUES
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1 - Conèixer els fonaments psicològics, ergonòmics i sociològics del disseny de les interfícies d'usuari. A13
B14
C3
2 - Conèixer les teories i models d'alt nivell sobre les interfícies d'usuari. A13
B3
B11
B12
B14
3 - Aplicar els principis generals i pautes del desenvolupament d'interfícies gràfiques. A13
B2
B3
B4
B11
B12
4 - Analitzar les necessitats d'informació, en contingut, oportunitat i forma, dels usuaris en llur treball. A9
A13
B3
B5
B9
B11
B13
B14
5 - Construir una metàfora adient de la informació a representar a la interfície gràfica. A4
A13
B2
B3
B4
B5
B11
B12
B13
6 - Organitzar i dirigir proves de comprensió de la metàfora i d'usabilitat. A13
B5
B9
B14
7 - Construir una interfície gràfica d'usuari a partir de les necessitats d'informació amb diferents tipus d'eines. A4
A5
A8
A9
A11
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
B13
8 - Cooperar amb les persones que desenvolupen els altres aspectes del programari. A8
A11
A12
A13
B5
B9
B11
C3