2009_10
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Electrònica Industrial (2002)
 Assignatures
  TECNOLOGIA ELECTRÒNICA I
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis Durant el curs, i en col·laboració entre els seus membres, els grups hauran d'anar fent tots els problemes proposats de l'assignatura, distribuïts en N blocs.

El professor prestàrà l'ajuda convenient si el grup així li planteja en sessions de tutoria.

Per això, el grup, a través del seu representant rotatori, haurà d'assistir obligatòriament a les diferents sessions de revisió de cadascú dels N blocs de problemes, tot entregant els que el professor li demani.

De la correcció d'aquests problemes, de l'actitud i de la competència del grup se n'extreu la nota de cada bloc.

L'actitud serà mesurada pel professor a través d'entrevistes personals i de l'observació dels representants que assisteixen a les sessions de revisió.

El resum de totes aquestes avaluacions implica un 10% de la nota final de l'assignatura.

No obstant això, la NO SUPERACIÓ DE + D'UN 30 %DELS BLOCS DE PROBLEMES IMPLICA UN SUSPENS GLOBAL AUTOMÀTIC DE TOTS ELS MEMBRES DEL GRUP, almenys en 1ª convocatòria.
10
Metodologies integrades Disseny i realització per simulació PSPICE d'un circuit útil fet amb els components electrònics donats durant el curs. Els més atrevits fins i tot el podran realitzar físicament usant els mètodes tecnològics apresos. 20
Proves objectives de preguntes curtes 3 proves distribuïdes al llarg del curs, sobre contingut teòric de l'assignatura i aplicació a senzills casos pràctics. El promig d'aquestes proves ha de sortir qualificat amb una nota mínima de 4. 30
Proves pràctiques Problemes llargs a resoldre per l'alumne en una única prova final. Aquesta prova ha de sortir qualificada amb una nota mínima de 4. 40
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Durant el quatrimestre, l'assignatura es basarà en part en metodologies d'avaluació continuada, per la qual cosa l'alumne o bé el grup del qual forma part, hauràn d'anar resolent pel seu compte aquells casos teòrics i pràctics que se'ls encomanin (exemple, problemes, dissenys de circuits etc.).

La consulta amb el professor (tutories) pot ser vital en aquestes activitats. Aquells alumnes i grups que no realitzin amb èxit aquestes tasques i que a més no les consultin amb el professor, es considerarà que no fan l'esforç suficient per a aprofitar l'assignatura en tant que avaluació contínuada. Això implicarà automàticament l'extinció de la possibilitat d'aprovar l'assignatura en primera convocatòria.

En segona convocatòria, en canvi, es realitzaran proves úniques finals, de les dues parts de l'assignatura (problemes i teoria).