Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Electrònica Industrial (2002) |
Assignatures |
TEORIA DE CIRCUITS I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TEORIA DE CIRCUITS I | Codi | 17091103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 4.5 | 0 | Obligatòria | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | S’avalua la participació i l’interès dels alumnes en proposar problemes i sortir voluntàriament a la pissarra per intentar-los resoldre. Donat l'elevat nombre d'alumnes previst no tots poden ser avaluats. | Fins un 10% addicional a afegir a la resta d’avaluacions | |
Resolució de problemes, exercicis | No presencial. S’avalua la resolució de diferents proves proposades via moodle i distribuïdes durant tot el quatrimestre. | 40% | |
Atenció personalitzada | Permet tenir informació individualitzada sobre el progrés d'alumnes que en facin ús. S'avalua conjuntament amb la participació activa a les classes. | Fins un 10% addicional a afegir a la resta d’avaluacions | |
Proves objectives de tipus test | Presencials, tipus test de resposta única i opció múltiple. Normalment deu preguntes amb quatre respostes possibles. Previstes dues proves (1 h cadascuna): una parcial, al final del segon tema, i una final, la darrera setmana lectiva | 10% (parcial) + 15 % (final) | |
Proves pràctiques | Presencials, diversos problemes d’anàlisi i disseny de circuits amb apartats múltiples. Prevista una prova la darrera setmana lectiva (2 h) | 35% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
La segona convocatòria s'avalua amb una prova única, que pot constar de test i/o problemes d'anàlisi i disseny. No es tindrà en compte el resultat de la primera convocatòria. |