2010_11
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (2010)
 Assignatures
  ANGLÈS TÈCNIC
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries A començament de curs, l'estudiant haurà de realitzar una prova de nivell online ("online placement test") i enviar els resultats de la prova al professor, indicant-hi el nivell d'anglès obtingut.
Seminaris Al llarg dels diferents seminaris, el professor explicarà les característiques de la comunicació oral i escrita dins l'àmbit de l'enginyeria. Es posarà especial èmfasi en el procés de planificació del "course project", la seva redacció i presentació oral a classe.
Presentacions / exposicions Al llarg del Mòdul 4 del curs, es treballaran tots els aspectes que intervenen per fer una presentació oral efectiva en anglès i per respondre a les possibles preguntes de l'audiència. Es familiaritzarà l'estudiant amb les expressions habituals a les presentacions. L'estudiant haurà de posar en pràctica aquestes estratègies i expressions quan faci la seva presentacio oral en grup a final de curs.
Treballs Al llarg dels Mòduls 1, 2 i 3, l'estudiant aprendrà les característiques de la comunicació oral i escrita en entorns acadèmics i professionals. Aprendrà a redactar un "course project" de formar col•laborativa i a revisar el document final, que s'haurà de presentar un mes abans del final de curs.
Fòrums de discussió Es crearan diferents grups de no més de 4 o 5 estudiants a Moodle. Cada grup haurà d'acordar un tema pel "course project", intercanviar informació i discutir aspectes en relació al seu projecte, mitjançant l'enviament de correus electrònics en anglès. L'estudiant haurà d'aplicar les normes i convencions de la comunicació online ("Netiquette") apreses a l'aula.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Aquest curs planteja metodològicament el treball en grup, la redacció d'un document i la seva presentació oral com un problema a resoldre. La metodologia basada en la resolució de problemes es veu també reflectida en el material docent del curs.