Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Telemàtica (2010) |
Assignatures |
SERVEIS MULTIMÈDIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | SERVEIS MULTIMÈDIA | Codi | 17224109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Dissenya un sistema de transmissió de contingut digital escollint les tecnologies més adients als requeriments de qualitat en el servei. Dissenya sistemes de comunicació multimèdia. | |
A4 |
Utilitza el format per a comprimir contingut digital adient a cada situació. Comprèn les característiques dels diferents sistemes d’emmagatzematge de contingut digital. Coneix les tecnologies d’accés als continguts digitals. Dissenya sistemes de comunicació multimèdia. | |
TEL1 |
Utilitza el format per a comprimir contingut digital adient a cada situació. Dissenya un sistema de transmissió de contingut digital escollint les tecnologies més adients als requeriments de qualitat en el servei. | |
TEL2 |
Dissenya un sistema de transmissió de contingut digital escollint les tecnologies més adients als requeriments de qualitat en el servei. Comprèn com protegir el contingut digital dels usos indeguts. | |
TEL3 |
Dissenya un sistema de transmissió de contingut digital escollint les tecnologies més adients als requeriments de qualitat en el servei. Dissenya sistemes de comunicació multimèdia. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |