Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Telemàtica (2010) |
Assignatures |
SISTEMES OBERTS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | SISTEMES OBERTS | Codi | 17224123 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Dissenya i implementa aplicacions web amb persistència i patrons de disseny, integrant diverses tecnologies Analitza i avalua les diferents tecnologies per a la construcció d’aplicacions web | |
TEL6 |
Sap usar programari per a la creació d’aplicacions web Dissenya i implementa aplicacions web amb persistència i patrons de disseny, integrant diverses tecnologies Analitza i avalua les diferents tecnologies per a la construcció d’aplicacions web | |
TEL7 |
Dissenya i implementa aplicacions web amb persistència i patrons de disseny, integrant diverses tecnologies | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Coneix i comprèn l’arquitectura client/servidor Coneix els protocols de nivell d’aplicació que intervenen en la programació orientada a Internet Comprèn els mecanismes d’intercanvi i gestió de dades entre aplicacions Comprèn les tecnologies disponibles per a la creació d’arquitectures orientades a serveis Analitza i avalua les diferents tecnologies per a la construcció d’aplicacions web | |
B3 |
Sap usar programari per a la creació d’aplicacions web Dissenya i implementa aplicacions web amb persistència i patrons de disseny, integrant diverses tecnologies Analitza i avalua les diferents tecnologies per a la construcció d’aplicacions web | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |