Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Eng. de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial (2016) - Virtual |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ I EMPRENEDORIA EN SEGURETAT I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ I EMPRENEDORIA EN SEGURETAT I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL | Codi | 17685203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Escriu en grup un article científic tipus survey. Demostra la validesa d'una solució o millora plantejada. Publicita la investigació en el camp de les tecnologies de la informació. | |
A2 |
Distingeix els entorns en què es realitza la investigació. Analitza els recursos econòmics, humans i materials necessaris per a la consecució d'un projecte d'investigació. Planifica les tasques en què es descompon un projecte d'investigació. Aplica tècniques de direcció i control de projectes. Vehicula la relació entre universitat, empresa i societat. | |
G3 |
Dissenya el pla de negoci d'una empresa de base tecnològica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional. Desenvolupa l’actitud professional. Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenya itineraris professionals específics. | |
CT7 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant URV. Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumenta basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |