2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
A A 
català 
Doble titulació de Grau d'Enginyeria Informàtica i de Biotecnologia (2014)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE GRAU I (G.EI)
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Aplica la legislació adient al projecte.
 A6 Avalua l’accessibilitat, ergonomia i usabilitat de la solució proposada.
Avalua la seguretat de la solució proposada.
 TFG1 Desenvolupa el projecte proposat amb autonomia.
Utilitza el mètodes i tècniques adients al treball assignat.
Selecciona i aplica una metodologia de treball adequada al projecte.
Avalua l’acompliment dels objectius marcats.
Justifica les competències específiques aplicades en el desenvolupament del projecte.
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa.
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B3 Desenvolupa el projecte proposat amb autonomia.
Proposa solucions creatives e innovadores.
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa.
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa.
 B4 S’ajusta a les especificacions, reglaments i nomes aplicables al projecte.
 B5 Avalua l’impacte social i mediambiental de la solució proposada.
Recomana la solució més adient d’acord amb el codi deontològic dels Enginyers Informàtics.
 B6 Avalua la qualitat del projecte d’acord amb els principis i mètodes de qualitat propis de l’enginyeria informàtica.
 CT1 Utilitza informació en llengua estrangera d’una manera clara i eficaç
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
  CT6 Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge