2006_07
Guia docent 
Escola Universitària d`Infermeria
A A 
català 
 
 
Infermeria (2002)
 Assignatures
  PRACTICUM MEDICOQUIRÚRGIC II
DADES IDENTIFICATIVES 2006_07
Assignatura PRACTICUM MEDICOQUIRÚRGIC II Codi 18031014
Ensenyament
Infermeria (2002)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
7.5 0 7.5 Troncal Tercer Segon
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Infermeria
Coordinador/a
AGUARON GARCIA, MARIA JESUS
Adreça electrònica mariajosepa.salmeron@urv.cat
msagrario.acebedo@urv.cat
mariajesus.aguaron@urv.cat
ramon.molina@urv.cat
carmen.tio@urv.cat
rosaura.reig@urv.cat
josefamaria.lopez@urv.cat
roser.ricoma@urv.cat
amparo.montoya@urv.cat
mariafrancisca.jimenez@urv.cat
montserrat.pie@urv.cat
montserrat.moreno@urv.cat
mariaaurora.gomez@urv.cat
carmen.ortega@urv.cat
concepcion.martinez@urv.cat
mcarme.nogues@urv.cat
mariafrancisca.isern@urv.cat
lourdes.rubio@urv.cat
maria.brianso@urv.cat
concepcion.grau@urv.cat
joseantonio.garcia@urv.cat
virginia.borras@urv.cat
carme.vives@urv.cat
mariateresa.sole@urv.cat
Professors/es
SALMERON GASCON, MARIA JOSEFA
ACEBEDO URDIALES, MARIA SAGRARIO
AGUARON GARCIA, MARIA JESUS
MOLINA CHUECA, RAMON
TIO MOLIST, CARMEN
REIG PUIGBERTRAN, ROSAURA
LOPEZ IPARRAGUIRRE, JOSEFA MARIA
RICOMA MUNTANE, MARIA DEL ROSER
MONTOYA ALCOLEA, MARIA DESAMPARADOS
JIMENEZ HERRERA, MARIA FRANCISCA
PIE SALVAT, MONTSERRAT
MORENO SANCHEZ, MONTSERRAT
GOMEZ DOMINGUEZ, MARIA AURORA
ORTEGA SEGURA, CARMEN
MARTINEZ FERNANDEZ, CONCEPCION
NOGUES DOMINGO, MARIA CARMEN
ISERN CATALA, MARIA FRANCISCA
RUBIO RICO, MARIA LOURDES
BRIANSO FLORENCIO, MARIA
GRAU FARRUS, CONCEPCION
GARCIA GARCIA, JOSE ANTONIO
BORRAS VICENTE, VIRGINIA
VIVES RALATS, CARMEN
SOLE BAIGES, MARIA TERESA
Web
Descripció general i informació rellevant L’aprenentatge en les diferents unitats clíniques, va capacitant a l’estudiant a una comprensió progressiva de la complexitat implícita en les situacions de cuidatges. Al llarg de les diferents experiències, mobilitza instruments que li permetin analitzar i comprendre els contextos presents en qualsevol situació de cuidatges: el context de la persona, el context de la professió i el context de la unitat on es desenvolupa l’acció dels cuidatges. La pràctica clínica possibilita a l’estudiant la continuïtat de l’aprenentatge, el qual haurà de donar prova d’allò que aprèn en les fases teòriques, tot esperant ser ajudat a mobilitzar o recrear coneixements, fent una justa adequació de coneixements a la particularitat de cada situació. CRITERIS I PROCEDIMENTS DE SELECCIÓ I SITUACIÓ DE CENTRES, TUTORS I ALUMNES: Les institucions sanitàries i la Universitat designen les persones que realitzaran les funcions de tutor en pràctiques (TP) de l’alumne durant la seva estada de pràctiques tenint en compte els criteris de selecció . Dins de la Universitat és el Departament d’infermeria qui assigna els diferents tutors acadèmics de l’assignatura (PE). La coordinadora del pràcticum assigna a cada estudiant el tutor acadèmic L’assignació de la posició de pràctiques on realitzarà la seva estada es tria tenint en compte les anteriors pràctiques realitzades pel alumne i les seves preferències.