2010_11
Guia docent 
Escola Universitària d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació assignatura.
Introducció a la metodologia d'aprenentatge i metodologia d'avaluació.
Valoració inicial del concepte de cuidar.
Sessió Magistral Ensenyança expositiva: distingim dues maneres de fer les classes magistrals, en les quals l'aprenentatge es duu a terme a l'aula, envers l'exposició oral d'un tema pel docent i les classes expositives-interactives on, a més de la lliçó magistral, hi ha la participació de l'alumne, introduint la relació comunicativa entre el docent i el discent.
Seminaris Dirigits als alumnes on es fa una expocisió breu d'un tema en concret i els objectius a assolir.
Es treballará amb diferents tipus de materials (videos, diaris, situacions...) per estimular la discussió i l'anàlisi, on l'alumne ha d'arribar a unes conclusions envers a les qüestions plantejades.
Presentacions / exposicions Presentació oral del treball a l'aula utilitzant les TIC i/o expressions artístiques elaborant un video, teatre, dibuix...
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estudi de situacions pràctiques per comprendre el cuidatge de l'ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...) en el camp de la infermeria.