2010_11
Guia docent 
Escola Universitària d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A1
A4
A17
C5
Síntesi bibliogràfica envers la filosofia del caring.
Participació en l'anàlisi dels principis étics, valors i creençes.
Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema).


Analisis de les competències professionals: introducció al rol professional.
Introducció al dret sanitari.

15%







10%
Presentacions / exposicions
A17
B5
C4
Expocició oral del tema d'estudi.
Capacitat d'anàlisi i síntesis oral i escrita.
Creativitat en la presentació.

15%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1
A4
A17
B5
Anàlisi situació factors de cuidatje.
Fonamentació científica.
Interrelació amb el grup de treball.
Assistència i participació activa.
10%


Proves mixtes
A1
A4
A17
C4
Realització de dos exercicis teòrics amb preguntes curtes i de desenvolupament.del contingut impartit en les clases magistras els seminaris i PBL. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació continuada. Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats.