2018_19
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES CLÍNIQUES HOSPITALÀRIES II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació del programa alumnes, institucions, tutors Funcions de la professora de pràctiques i tutors
Explicació del programa, desenvolupament de les practiques, normativa, activitats avaluatives.avaluació final.
Lliurament de documentació, avaluació i procés de seguiment.
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge Realització d'un portafoli on es ecopila i organitza els documents i evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució i trajectoria envers la pràctica clinica i demostren el seu assoliment de competències professionals que el capaciten per a desenvolupar el seu rol professional
Pràctiques clíniques L’alumne ha de realitzar una estada de 8 crèdits clínics en el lloc de pràctiques corresponent. Es duran a terme al llarg de 5 setmanes, 5 dies per setmana, 7 hores cada dia, en l’horari que s’estableixi en relació amb el de la infermera tutora. L’aprenentatge en les diferents unitats clíniques, capaçita l’estudiant a una comprensió de la complexitat implícita en les situacions de cuidatges, a través d'un procés reflexiu i integrant els continguts adquirits a les assignatures teòriques i el seu aprenetatge pràctic.
Sessions clíniques Renions entre tutors i alumnes realitzats a les unitats on s'exposen i reflexiona sobre les situacions viscudes a la pràctica i amb les patologies i cuidatges mes prevalents a les unitats corresponents
Atenció personalitzada L’estudiant te assignat un professor que fa el seguiment de l'aprnentage a través del pla de treball, sessions clíniques i portafolis i te assignat un tutor/a de la unitat on far les pràctiques que realitza la tutorització individualitzada, directa i continuada, guiant-lo en el seu aprenentage tant en l'aplicació de procediments, l¡observació, la reflexió en l'acció, com en la vigilancia i ciontrol de las actituds en la relació d'ajuda i la integració en l'aquip.
El coordinador de la assignatura atén consultes de forma individualitzada, per orientació, dubtes, activitats..per el desenvolupament de les mateixes.