Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES | Codi | 18214116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | ||||||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 2 | 4 | |||||||||
Sessió Magistral |
|
26 | 8 | 34 | |||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
10 | 20 | 30 | |||||||||
Seminaris |
|
12 | 18 | 30 | |||||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 | 10 | 11 | |||||||||
Pràctiques a laboratoris |
|
12 | 12 | 24 | |||||||||
Atenció personalitzada |
|
2 | 0 | 2 | |||||||||
Proves mixtes |
|
5 | 10 | 15 | |||||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |