Grado de Enfermería (2009) (Campus Terres de l'Ebre) |
Asignaturas |
ENFERMERÍA EN SITUACIONES CRÍTICAS |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2014_15 |
Asignatura | ENFERMERÍA EN SITUACIONES CRÍTICAS | Código | 18214116 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Tercer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura |
Sesión magistral | Exposició del contingut de l’assignatura de manera interactiva i participativa. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas | Estudi de situacions clíniques amb diferents escenaris que exigeix un treball de col·laboració. |
Seminarios | Treball amb diferents tipus de material ( vídeos, lectures...) per propiciar la discussió i anàlisi per part dels estudiants. |
Portafolios / Carpeta de aprendizaje | Realització d'un portafoli electrònic on l'alumne recopila i organitza evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució |
Resolución de problemas/ejercicios | Realització d'exercicis sobre diferents continguts de l'assignatura. |
Atención personalizada | Es faran tutories de seguiment de l'aprenentatge |