2014_15
Guía docente 
Facultad de Enfermería
A A 
 
 
Grado de Enfermería (2009) (Campus Terres de l'Ebre)
 Asignaturas
  PRÁCTICAS CLÍNICAS HOSPITALARIAS II
DATOS IDENTIFICATIVOS 2014_15
Asignatura (*) PRÁCTICAS CLÍNICAS HOSPITALARIAS II Código 18214119
Titulación
Grado de Enfermería (2009) (Campus Terres de l'Ebre)
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
8 Obligatoria Cuarto AN
Modalidad y lengua de impartición Ver grupos de trabajo
Prerrequisitos
Departamento Infermeria
Coordinador/a
SÁEZ VAY, FLORENCIA
Correo-e flor.saez@urv.cat
encarna.bonfill@urv.cat
mariapaz.querol@urv.cat
montserrat.marti@urv.cat
mariacinta.bel@urv.cat
0
rosamaria.ferrec@urv.cat
estrella.martinez@urv.cat
pilar.mauri@urv.cat
elsa.pla@urv.cat
Profesores/as
SÁEZ VAY, FLORENCIA
BONFILL ACCENSI, MARIA ENCARNACIÓN
QUEROL VIDAL, MARÍA PAZ
MARTI CAVALLE, MARIA MONTSERRAT
BEL SALVADO, MARIA CINTA
DÍAZ JUAN, MARIA CINTA
FERRÉ CASAJUST, ROSA MARIA
MARTÍNEZ SEGURA, ESTRELLA
MAURI MAURI, PILAR
PLA CANALDA, ELSA
Web
Descripción general e información relevante L´alumne en les seves pràctiques hospitalàries durant l’últim any del Grau ha d´aprofundir en el desenvolupament de les competències ja iniciades durant els anys precedents. Al llarg de les diferents experiències serà capaç d´una comprensió més profunda de l´entorn de la persona malalta ingressada a la planta, implicant-la amb el seu autocuidatge e incorporant a les famílies en aquest procés. La pràctica clínica, facilitarà a l´alumne, el madurar en aspectes teòrics i clínics específics i situacions de cuidatges , treballats durant el grau i relacionats directament amb els problemes de salut i pacients que es trobaren durant les seves pràctiques. Es farà així una justa adequació de coneixements a la particularitat de cada situació. Els estudiants durant el transcurs d´aquestes pràctiques maduraran en la construcció de l´aprenentatge, creixent a nivell personal i professional, aspectes essencials del cuidatge. L´alumne al finalitzar les pràctiques serà capaç d´assolir un rol professional autònom, sent capaç de prioritzar cuidatges i prendre decisions clíniques en funció de les diverses situacions envers el malalt i les seves famílies.
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.