2010_11
Guia docent 
Escola Universitària d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedés) (2009)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació assignatura
Introducció a la metodologia d'aprenentatge i metodologia d'avaluació
Valoració inicial del concepte de cuidar.
Sessió Magistral Ensenyança expositiva: distingim dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l'aprenentatge es duu a terme a l'aula, envers l'exposició oral d'un tema pel docent i les classes expositives-interactives on a més de la lliçó magistral hi ha la participació de l'alumne, introduint la relació comunicativa entre el docent i el discent
Seminaris Dirigits als alumnes on es fa una exposició breu d'un tema en concret i els objectius a assolir.
Es treballarà amb diferents tipus de materials (vídeos ,diaris situacions...) per estimular la discussió i l'anàlisi, on l'alumne ha d'arribar a unes conclusions envers a les qüestions plantejades
Presentacions / exposicions Presentació oral del treball en el aula utilitzant les TIC i/o expressions artístiques elaborant un vídeo, teatre, dibuix...
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estudi de situacions pràctiques per comprendre el cuidatge del ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...) en el camp de la infermeria
Resolució de problemes, exercicis Es treballarà amb diferents tipus de materials (vídeos ,diaris situacions...) per estimular la discussió i l'anàlisi, on l'alumne ha d'arribar a unes conclusions envers a les qüestions plantejades