2010_11
Guia docent 
Escola Universitària d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedés) (2009)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A1
A4
A17
B5
C4
C5
Síntesi bibliogràfica envers la filosofía del caring
Participació en l'anàlisi dels principis étics, valors i creençes
Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema)
15%
Presentacions / exposicions
B5
C4
C5
Expocició oral del tema d'estudi
Capacitat d'anàlisi i síntesis oral i escrita
Creativitat en la presentació

15%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1
A4
A17
B5
C4
C5
Anàlisi situació factors de cuidatje
Anàlisi situació rol professional
Fonamentació científica
Interrelació amb el grup de treball
10%


Resolució de problemes, exercicis
A1
A4
A17
C5
Participació en l'anàlisi dels elements del rol professional
Participació en l'anàlisi del rol professional a partir d'una situació (caring-cinema)
10%
Proves mixtes
A1
A4
A17
C4
Realització de dos exercicis teórics amb preguntes curtes i de desenvolupament 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats.