Grado en Enfermería (2016) |
Asignaturas |
ENFERMERÍA EN LA GESTACIÓN, INFANCIA Y ADOLESCENCIA |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | ENFERMERÍA EN LA GESTACIÓN, INFANCIA Y ADOLESCENCIA | Código | 18234102 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A7 |
Explicar les alteracions de salut reproductiva i les seves implicacions físiques i psicològiques tant a nivell personal com familiar, derivades del diagnòstic i tractament en tots els àmbits assistencials | |
A18.1 |
Identificar i relacionar els factors associats als problemes de salut reproductiva Explicar les alteracions de salut reproductiva i les seves implicacions físiques i psicològiques tant a nivell personal com familiar, derivades del diagnòstic i tractament en tots els àmbits assistencials Distingir les situacions en salut reproductiva i pediatria que impliquen dilemes ètics i la seva gestió segons els aspectes de relació i legislació involucrats | |
A18.2 |
Reconèixer les necessitats emocionals de les dones i criatures durant el procés salut-malaltia en la salut reproductiva i en el creixement durant l'adolescència, considerant la repercussió en el grup familiar Aplicar les intervencions infermeres tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la dona com en la criatura i la família durant el procés de la maternitat | |
A19.3 |
Identificar i relacionar els signes i símptomes de les malalties més freqüents durant la infància i l'adolescència Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia | |
A19.4 |
Identificar i relacionar els signes i símptomes de les malalties més freqüents durant la infància i l'adolescència Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia Actuar des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat | |
A19.5 |
Reconèixer les necessitats emocionals de les dones i criatures durant el procés salut-malaltia en la salut reproductiva i en el creixement durant l'adolescència, considerant la repercussió en el grup familiar Aplicar les intervencions infermeres tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la dona com en la criatura i la família durant el procés de la maternitat Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia | |
A19.6 |
Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia | |
A19.7 |
Aplicar les intervencions d'infermeria tenint com a referència les normes i guies de pràctica clínica, tant en la criatura com a la família durant el procés salut-malaltia Distingir les situacions en salut reproductiva i pediatria que impliquen dilemes ètics i la seva gestió segons els aspectes de relació i legislació involucrats Actuar des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |