2021_22
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA PERSONA GRAN
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.5
A20
A21
Proves objectives de tipus test. Prova escrita amb preguntes tipus test que avaluarà els temes tractats en aquest apartat 40%
Seminaris
A7
A13
A17.1
A20
A23.2
S'analitzarà el contingut proposat d'un tema monogràfic a partir de la visualització de diferent material audiovisual i posterior reflexió en els diferents grups.
Es tracta d'aprofundir el coneixement a partir de la auto-indagació i de l'experiència grupal.
Es presentarà de manera escrita i oral amb autoavaluació.


30%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A7
A13
A16.3
A17.1
A20
A23.2
S'avaluarà la qualitat del material aportat (fonts fiables i actualitzades) i la participació, la exposició d'aquest, la participació i el treball en grup. Hi haurà autoavaluació
Els continguts s'avaluaran a la proba objectiva de tipus test
30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura (5) es té que tenir totes les activitats l'assignatura aprovades (5).

Els ABP i Seminaris seran de presencia obligatòria, si per algun motiu familiar o personal no es pot assistir s'ha de justificar al professor corresponent.

En cas de no superar la primera convocatòria de qualsevol part, l'estudiant en segona convocatòria haurà de recuperar la part que no ha aprovat sempre i quant hagin assistit als ABP i Seminaris. A la Segona convocatòria: es presentaran els treballs que es considere necessari segons criteri del professorat. Es podrà realitzar, si el professorat el considera necessari un examen escrit o oral, de tots els continguts donat en l'assignatura tant en els seminaris com en les classes teòriques.

"En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari".

D'acord amb l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligar compliment per part de l'estudiant. Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'esta apagats i fora de vista.

“A causa de l'emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris. Aquests canvis s'informaran a l'espai Moodle de cada assignatura.

Per tal de garantir la seguretat de la comunitat universitària, no poden accedir a les instal·lacions de la URV les persones amb simptomatologia de COVID-19, les persones a qui s'ha diagnosticat la malaltia i no han finalitzat el període d'aïllament requerit, i les persones que conviuen o han estat en contacte durant el període que en cada moment determinin les autoritats sanitàries amb altres persones amb símptomes d'infecció respiratòria aguda (febre, tos, dificultat respiratòria, etc.).

Les persones a qualsevol instal·lació o edifici de la URV han de respectar les mesures d'higiene i seguretat que es dictin en cada moment (mascareta, rentat de mans, distancia, etc…).

L'estudiant s'ha de comprometre per escrit a complir aquestes dues mesures signant el document de compromís d'autoresponsabilitat creat per a tal fi que trobarà a l'espai moodle de l'assignatura.”

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.