2023_24
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA PERSONA GRAN
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A7
A13
A14
A16.3
A17.1
A17.2
A17.5
A20
A21
Proves objectives de tipus test. Prova escrita amb preguntes tipus test que avaluarà els temes tractats en aquest apartat 60%
Seminaris
A7
A13
A17.1
A20
A23.2
S'analitzarà el contingut proposat d'un tema monogràfic a partir de la visualització de diferent material audiovisual i posterior reflexió en els diferents grups.
Es tracta d'aprofundir el coneixement a partir de la auto-indagació i de l'experiència grupal.
Es presentarà de manera escrita i oral amb autoavaluació.


20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A7
A13
A16.3
A17.1
A20
A23.2
S'avaluarà la qualitat del material aportat (fonts fiables i actualitzades) i la participació, la exposició d'aquest, la participació i el treball en grup. Hi haurà autoavaluació
Els continguts s'avaluaran a la proba objectiva de tipus test
20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Es seguirà modalitat d'avaluació continuada. L'alumne que no superi alguna de les proves a l'avaluació continuada recuperarà l'activitat suspesa seguint lamateixa modalitat de prova i avaluació en la data assenyalada a l'inici de curs, i que correspon a la segon convocatòria. Els PBL no poden recuperar-se degut a la seva metologia i avaluació, per aquest motiu, i nomès en casos excepcionals i justificats, els professors d'acord amb l'alumne poden decidir una alternativa avaluadora a través d'examen o treball sobre els coneixements treballats al PBL.

Per aprovar l'assignatura, han de estar superades totes les activitats avaluatives.

De manera excepcional, si el docent ho considera, podrà plantejar l'avaluació única.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells de comunicació i transmissio de dades, que no siguin expressaments autoritzats per la prova, han de estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa de l'assignatura tant en suport marterial com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'aixó, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari que serà incoat mitjançant la resolució del rector o rectora.

" El professor podrà establir a la Guida Docent aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa al ¡'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art.4 NAM Grau i art. 20 NAM Màster)

En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obuirarà el corresponent expedient disciplinari

.