2021_22
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016)
 Assignatures
  GESTIÓ I EXPERIÈNCIA ORGANITZATIVA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A14 Coneix les principals teories i tendències en gestió, la seva evolució històrica i les relaciona amb el rol professional
Adquireix una visió global de la gestió de persones en un entorn canviant
Diferencia els recursos materials, financers i tècnics i la seva utilitat
 A22.1 Identifica els elements que configuren l'organització del Sistema Sanitari Espanyol i repercuteixen en el finançament sanitari
 A22.2 Coneix les principals teories i tendències en gestió, la seva evolució històrica i les relaciona amb el rol professional
Comprèn l'estructura del procés administratiu i la seva aplicació en el treball, prenent consciència de la metodologia del procés
 A22.3 Coneix i contribueix a l'establiment i aplicació dels processos de treball de l'equip
 A23.1 Identifica els elements de política sanitària, de filosofia i cultura institucional que configuren el model de gestió a nivell hospitalari i extra hospitalari, diferenciant els productes sanitaris
 A23.2 Reconeix els processos que promouen la qualitat i seguretat en el treball i pren consciència de la seva responsabilitat en ells
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT5 RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
RA3. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
RA3. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
 CT6 RA1. Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional.
RA2. Identificar el propi procés d’aprenentatge.
RA3. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi.
RA4. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional.
 CT7 RA2. Identificar els principals problemes ambientals.
RA3. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat.
RA4. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge