2020_21
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES CLÍNIQUES II
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques clíniques
A4
A5.3
A6
A8.1
A8.3
A12
A13
A16.1
A16.2
A16.3
A16.4
A16.5
A16.6
A16.7
A16.8
A17.3
A17.4
A18.1
A18.2
A19.1
A19.2
A19.3
A19.4
A19.5
A19.7
Al finalitzar el període de pràctiques clíniques s'avaluarà la consecució de les competències i objectius d'aprenentatge del programa de la assignatura, mitjançant l'observació directa, i l'aplicació d'un instrument d'avaluació per mesurar els coneixements, les habilitats i les actituds
40% Avaluació tutor/a pràctiques
40% Avaluació professor/a universitat: sessions i seminaris
5% Autoavaluació
85%
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
A4
A5.3
A6
A8.1
A8.3
A12
A13
A16.1
A16.2
A16.3
A16.4
A16.5
A16.6
A16.7
A16.8
A17.3
A17.4
A18.1
A18.2
A19.1
A19.2
A19.3
A19.4
A19.5
A19.7
Totes les tasques planificades són d'obligatòria presentació en el termini establert. S'avaluarà el lliurament puntual i el contingut dels diferents elements que composen el portafoli, la fonamentació del treball, les evidències aportades, les fonts d'informació, la capacitat de síntesi i la capacitat d'anàlisi.


15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació es farà de manera continuada i tindrà com a base l'avaluació de la tutora/tutor i professora/or acadèmic de les pràctiques clíniques.

A meitat del període es farà una autoavaluació validada pel la /el seu tutora/or, la qual s'utilitzarà per donar orientacions concretes que ajudin a assolir els objectius d'aprenentatge.

Un cop finalitzat el període de pràctiques, la professora/or i la tutora/or faran una avaluació de l'alumne mitjançant la guia d'avaluació.

La nota final s'estableix a partir dels percentatges assignats en l'avaluació, sent necessari que tots estiguin superats per poder fer la mitjana ponderada.

És obligatori complir totes les hores de pràctiques, regulades per les directrius europees de l'ensenyament d'infermeria (directiva 2013/55UE del Parlamento Europeo y del Consejo de 20 de Noviembre de 2013).

Degut a la situació de la COVID-19, el programa previst pot estar subjecte a possibles modificacions de les que s'informarà prèviament a través de la plataforma Moodle. Per poder realitzar les pràctiques clíniques és obligatori complimentar el document Declaració de l'estudiant envers la COVID-19

D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

En cas de detectar-se situacions de plagi o suplantació de personalitat s'obrirà el corresponent expedient disciplinari

La segona convocatòria de pràctiques serà per l'alumnat que no hagi assolit algun dels objectius o tinguin faltes d'assistència a les pràctiques clíniques (malaltia, etc.). La recuperació d'aquestes pràctiques es realitzarà en un període ad-hoc que estableixi la facultat i sempre que sigui possible.

Sol·licitud de permisos:

1- Els permisos s'han de sol·licitar sempre per escrit i per mitjà de la/el tutora/or de la universitat o de la coordinadora de l'assignatura.

2- Els permisos s'han de sol·licitar amb antelació.

3- En cas de no assistir a pràctiques per una causa imprevista s'ha de comunicar a la unitat on s'estan fent les pràctiques, a la/el tutora/or de la universitat o a la secretària de la facultat durant la jornada.

4- En cas d'haver d'abandonar el centre de pràctiques s'ha d'avisar la/el tutora/or de la institució, el/la responsable del servei i la/el tutora/or de la universitat

5- La professora de pràctiques demanarà un justificant per escrit de les absències totals o parcials.