Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016) |
Assignatures |
SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 18254007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A16.1 |
Analitzar els determinants de la salut Identificar els components ambientals en relació a la salut | |
A16.2 |
Analitzar els determinants de la salut Identificar els components ambientals en relació a la salut Descriure la història natural del processo salut-malaltia i la seva relació amb els Anivellis i estratègies de prevenció i promoció de la salut Conèixer els fonaments de l'educació per a la salut com a instrument per capacitar a les persones, família i comunitat per gestionar la seva pròpia salut Adquirir habilitats per dur a terme programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació Participar activament en la resolució de casos i treballs grupals | |
A16.3 |
Conèixer els fonaments de l'educació per a la salut com a instrument per capacitar a les persones, família i comunitat per gestionar la seva pròpia salut Adquirir habilitats per dur a terme programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació | |
A16.4 |
Analitzar els determinants de la salut Identificar els components ambientals en relació a la salut Conèixer els fonaments de l'educació per a la salut com a instrument per capacitar a les persones, família i comunitat per gestionar la seva pròpia salut Adquirir habilitats per dur a terme programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació Participar activament en la resolució de casos i treballs grupals | |
A16.5 |
Analitzar els determinants de la salut Identificar els components ambientals en relació a la salut Descriure la història natural del processo salut-malaltia i la seva relació amb els Anivellis i estratègies de prevenció i promoció de la salut Conèixer els fonaments de l'educació per a la salut com a instrument per capacitar a les persones, família i comunitat per gestionar la seva pròpia salut Adquirir habilitats per dur a terme programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació Participar activament en la resolució de casos i treballs grupals | |
A16.6 |
Conèixer els fonaments de l'educació per a la salut com a instrument per capacitar a les persones, família i comunitat per gestionar la seva pròpia salut Adquirir habilitats per dur a terme programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació Participar activament en la resolució de casos i treballs grupals | |
A16.8 |
Conèixer els fonaments de l'educació per a la salut com a instrument per capacitar a les persones, família i comunitat per gestionar la seva pròpia salut Adquirir habilitats per dur a terme programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació Participar activament en la resolució de casos i treballs grupals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
RA1. Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. RA2. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. RA3. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. RA4. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |