2020_21
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació assignatura
Introducció a la metodologia d'aprenentatge i metodologia d'avaluació
Valoració inicial del concepte de cuidar.
Sessió Magistral Ensenyança expositiva: distingim dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l'aprenentatge es duu a terme a l'aula, envers l'exposició oral d'un tema pel docent i les classes expositives-interactives on a més de la lliçó magistral hi ha la participació de l'alumne, introduint la relació comunicativa entre el docent i el discent
Seminaris Participació en l'anàlisi de situacións desde el cuidatge envers diferents models d'infermeria (caring-cinema)
Participació en l'anàlisi del rol professional
Profunditzar aspectes relacionats amb el pensament infermer, el procès d'atenció d'infermeria i el judici clínic.
Presentacions / exposicions Elaboració i presentació del treball utilitzant les TIC i/o expressions artístiques
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estudi de situacions pràctiques per comprendre el cuidatge de l'ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...) en el camp de la infermeria
Atenció personalitzada Les professores/ors atendran les teves necessitats i els teus dubtes per poder-te assessorar al llarg del desenvolupament de l'assignatura mitjançant reunions on-line o presencials, en horaris concertats prèviament per correu electrònic.