Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA | Codi | 18254102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Seminaris |
|
Es valorarà la participacio activa a l´aula i la presentació escrita de treballs | 15% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Es demana l´assistencia al menys a un 80% de les sessions, el compromís, participació i aportacions al grup; l'aprofundiment dels continguts i l'assoliment dels objectius planificats en el grup de treball. A part, els continguts seran avaluats a la prova objectiva tipus test |
15% | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició a l'aula mitjançant mètodes audiovisuals. |
0% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
Avaluacio dels coneixements impartits a les sessions magistrals, tallers, seminaris, ABPs. | 70% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En el moodle trobareu tota la informació de com funciona l'assignatura. El material audiovisual facilitat per el professorat, es només un esquema per impartir les classes. creiem que es imprescindible agafar apunts i consultar la bibliografia recomanada a classe per poder assolir el grau de coneixements, aptituds i competències necessàries. S'aproven les activitats avaluables amb un 5, a excepció de les proves parcials i final tipus test, on es necessari treure com a mínim un 6 per aprovar. Amb aquesta nota es podrà fer mitja amb la resta d'activitats. Si no es així, l'alumne es tindrà que presentar a la prova tipus test de la convocatòria oficial. Si qualsevol altre de les activitats avaluables en primera convocatòria estigues suspesa o no presentada, el professor pot considerar la presentació d'una activitat extra avaluable, amb la data límit de la convocatòria oficial. |