2020_21
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
CT4
CT5
Es realitzarà mitjançant rúbrica d'avaluació i valorarà aspectes com ara l'elaboració de pla de treball grupal i/o individual, la recerca de fonts documentals, les habilitats d'exposició oral, la presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals i el compromís amb el propi aprenentatge i l'avanç del grup.

Considerant les dificultats per a l'assistència a les sessions que es poden presentar derivades del compromís d'autoresponsabiltiat, l'aprovat d'aquesta categoria no es considerarà, enguany, un requisit per a l'aprovat de l'assignatura.



20 %
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
CT4
CT5
S'avaluarà amb exercicis pràctics (activitats reflexives, treballs, de recerca bibliogràfica, presentacions orals...) treballats fora d'aula relacionats amb els continguts de les classes magistrals, seminaris i tallers de situacions i estudi de casos.
Els criteris d'avaluació de cadascun d'aquests exercicis es poden consultar a la mateixa activitat al Moodle. Per aprovar la categoria es requeriex una mitjana de 5.
10 %
Proves mixtes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
Proves mixtes:

Primera convocatòria:

1-Proves d'avaluació continuada en què hi entraran els continguts treballats a les classes magistrals, als seminaris i als ABPs. Aquestes proves es faran a l'aula amb clikers (20% de la categoria). Les persones que, per motius diversos, no puguin realitzar aquestes proves, no tindran dret a repetir-les ni a recuperar-les.

2 i 3- En el transcurs del quatrimestre es realitzaran dues proves de preguntes curtes o tipus test, que podran ser orals o escrites, sobre els continguts treballats en cada període amb qualsevol de les metodologies. Cada una d'aquestes proves valdrà el 20% de la categoria.

4-Prova final de preguntes curtes o tipus test, que podran ser orals o escrites, sobre tots els continguts treballats a les classes magistrals, als seminaris i als ABPs durant el curs. Aquesta prova valdrà el 40 % de la categoria

Aquesta categoria s'aprova amb un 5 de mitjana. No s'estableixen condicions dels diferents apartats per poder fer mitjana de la categoria.

Segona convocatòria:

Prova final per a les persones que no hagin aprovat les proves mixtes en primera convocatòria. Aquesta prova consistirà en preguntes curtes o tipus test, que podran ser orals o escrites, sobre tots els continguts treballats a les classes magistrals, als seminaris i als ABPs durant tot el curs.

En aquest cas, la prova final valdrà el 100% de la categoria

Igualment, cal un 5 per aprovar la categoria.

70 %
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Són requisits per aprovar l'assignatura:

1- Treure una nota mitjana de l'assignatura superior o igual a 5

2- Aprovar la categoria portafolis i la categoria proves mixtes.

3-En segona convocatòria, la categoria proves mixtes es recupera amb una prova oral o escrita de preguntes curtes o tipus test, de tota la matèria.

4-La categoria ABP no es pot recuperar en segona convocatòria.

5-Si calgués recuperar la categoria portafolis en segona convocatòria, el dia de l'examen oficial de l'assignatura, l'alumne rebrà l'encàrrec de realitzar una o més pràctiques reflexives que s'avaluaran amb els mateixos criteris que les pràctiques reflexives de la primera convocatòria.

5-Els requisits per aprovar l'assignatura en segona convocatòria són els mateixos que en primera.

Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada.

Les activitats avaluatives estan previstes per poder realitzar-se en modalitat mixta o online en cas de confinament.

D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic o com a suplantació de la identitat, comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.

ES CONTEMPLA LA POSSIBILITAT DE L'AVALUACIÓ ÚNICA NOMÉS EN CAS DE CONFINAMENT TOTAL

Els estudiants que no puguin seguir l'avaluació contínua podran realitzar una prova única en primera i en segona convocatòria. La nota final obtinguda a l'assignatura serà la resultant de l'examen ol line mitjançant qüestionari, preguntes curtes o examen oral. No es tindrà en compte la resta d'activitats ponderables a l'avaluació continuada.

Només es podran acollir a aquest tipus d'avaluació aquells estudiants que demostrin que durant aquest periode de confinament no poden fer el seguiment de l'avaluació continuada per temes laborals. S'haurà de presentar el contracte laboral que acrediti la situació.