2023_24
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
CT4
CT5
Es realitzarà mitjançant rúbrica d'avaluació i valorarà aspectes com ara l'elaboració de pla de treball grupal i/o individual, la recerca de fonts documentals, les habilitats d'exposició oral, la presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals i el compromís amb el propi aprenentatge i l'avanç del grup.

L'aprovat d'aquesta categoria no es considerarà un requisit per a l'aprovat de l'assignatura, ara bé, els estudiants que no l'aprovin, no tenen dret a recuperar-la.


20 %
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
CT4
CT5

L'estudiant rebrà l'encàrrec de realitzar un o més treballs de caire reflexiu que haurà de desenvolupar al llarg del curs amb lliuraments puntuals i/o tutories. Aquest treballs poden ser individuals o en grup i estaran relacionats amb els temes de l'assignatura.

L'avaluació d'aquests treballs tindrà dos components:

1-Rúbrica, a càrrec dels professors
2-Avaluació dels iguals mitjançant aplicatiu a Moodle.

Un i altre components de l'avaluació es basaran en els objectius d'aprenentatge de l'activitat o activitats proposades.

Aquesta categoria s'aprova amb un 5. Per aprovar l'assignatura cal aprovar la categoria.

Aquesta categoria no es pot recuperar en 2a. convocatòria.








20 %
Proves mixtes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
Proves mixtes:

Primera convocatòria:

1- Assistència als seminaris de treball de casos i síntesi dels temes treballats (5% de la categoria). Les persones que, per motius diversos, no puguin assistir a aquests seminaris, no tindran dret a repetir-los ni a recuperar-los.

2- En el transcurs del curs es realitzaran dues proves de preguntes curtes o tipus test, que podran ser orals o escrites, sobre els continguts treballats en el període corresponent amb qualsevol de les metodologies. Totes les proves tindran la mateixa ponderació i la seva mitjana aportarà el 95 % de la nota de la categoria

Aquesta categoria s'aprova amb un 5 de mitjana (mitjana de la categoria > o = a 5). No s'estableixen condicions dels diferents apartats per poder fer mitjana de la categoria.

Segona convocatòria:

Prova final per a les persones que no hagin aprovat les proves mixtes en primera convocatòria. Aquesta prova consistirà en una única prova de preguntes curtes o tipus test, que podran ser orals o escrites, sobre tots els continguts treballats a les classes magistrals, als seminaris i als ABPs durant tot el curs.

En aquest cas, la prova final valdrà el 100% de la categoria

Igualment, cal un 5 per aprovar la categoria (Nota examen final > o = a 5)

60 %
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria
Són requisists per aprovar l'assignatura

1- Treure una nota mitjana de l'assignatura superior o igual a 5 

2- Aprovar la categoria portafolis i la categoria proves mixtes. 

3-En segona convocatòria, la categoria proves mixtes es recupera amb una prova oral o escrita de preguntes curtes o tipus test, de tota la matèria.

4-Ni la categoria portafolis ni la categoria ABP es pot recuperar en segona convocatòria.

5-Els requisits per aprovar l'assignatura en segona convocatòria són els mateixos que en primera.

Les activitats avaluatives es realitzaran de forma presencial. En cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives s'adaptarien a la nova situació. En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada.

D'acord a l'article 4 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i serà d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic o com a suplantació de la identitat, comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.