2006_07
Guia docent 
Escola Universitària d`Infermeria
A A 
català 
 
 
Ciències de la Infermeria (2006)
 Assignatures
  BIOÈTICA I
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura i del desenvolupament de la mateixa així com l'evaluació.
Sessió Magistral Distingeixo dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l’aprenentatge es du a terme a l’aula, envers l’exposició oral d’un tema pel professor i les classes expositives-interactives on a mes de la lliçó magistral hi ha la participació de l’alumne, introduint la relació comunicativa entre el professor i alumne.
Seminaris Dirigits als alumnes on es fa una exposició breu d’un tema en concret, o s’aporta material per estimular la discussió i l’anàlisi , on l’alumne ha de arribar a unes conclusions envers a les qüestions plantejades.
Treballs Una narrativa analitzada envers l’ètica aplicada als cuidatges d’infermeria.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Al voltant d’exemples de situacions en referència a un fet o a una persona. Es reconstrueix una seqüència de decisions o activitats amb la finalitat de que l’alumne reaccioni davant d’ella com si l’estigués vivint realment.