2014_15
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Grau d'Enologia (2009)
 Assignatures
  VITICULTURA DE PRECISIÓ
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A4 Conèixer els factors causants d'estrès en el vinyer, les respostes fisiològiques de la planta i en funció de la seva interpretació, utilitzar les tècniques vitícoles adequades per a pal·liar els seus efectes del canvi climàtic
 A5 Conèixer les tècniques vitícoles de maneig del vinyer en la plantació i les operacions anuals de manteniment del cultiu i els sistemes adequats per a la protecció sanitària de la vinya amb la finalitat d'aconseguir la màxima qualitat del raïm.
 A6 Planificar el cultiu de precisió per a obtenir una òptima qualitat del raïm, considerant els factors del mitjà, clima i sòls, i les variacions interanuals. Coneixement de monitoratge en camp i interpretació de sensors
 A7 Disposar dels criteris necessaris per a decidir segons l'estat de maduració del raïm, la data de verema i l'entrada de la mateixa en celler.
 A8 Disposar dels criteris necessaris per a decidir segons l'estat de maduració del raïm, la data de verema i l'entrada de la mateixa en celler.
 A15 Disposar dels criteris necessaris per a decidir segons l'estat de maduració del raïm, la data de verema i l'entrada de la mateixa en celler.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
 B2 Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
 B3 Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
 B4 Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
 B5 S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
 B6 Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric