2012_13
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
 
 
Grau d'Enologia (2009)
 Assignatures
  ECONOMIA I GESTIÓ D'EMPRESES
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A12 Conèixer amb precissió terminològica els conceptes bàsics de l'economia de l'empresa. Analitzar i avaluar les característiques econòmiques de l'empresa. Poder aplicar les tècniques i mètodes principals de la gestió d'empresa.
Conèixer els principis del màrqueting. Adquirir els coneixements necessaris a les tècniques de comuinicació, promoció i distribució dels vins d'una empresa.
 A13 Conèixer els principis del màrqueting. Adquirir els coneixements necessaris a les tècniques de comuinicació, promoció i distribució dels vins d'una empresa.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
 B3 Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
 B4 Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
 B5 Accepta i compleix les normes del grup
Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
 B8 Fonamenta la seva descripció del context del projecte en evidències i dades alhora que coneix i localitza els recursos legals i econòmics en l’ àrea on es desenvolupa el projecte
Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
 C4 Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa