2020_21
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Grau d'Enologia (2014)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES EXTERNES
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de coneixements que s'apliquen a l'enologia i la viticultura
 A4 Disposar dels criteris necessaris per a realitzar el disseny basic del procés d’elaboració de vins i productes derivats.
 A5 Conèixer institucions i organismes vinculats a l'enologia i viticultura
 A6 Disposar dels criteris necessaris per a decidir, controlar i dirigir la verema així com l'entrada al celler
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l 'àmbit
 A7 Ser capaç de redactar un resum de la seva activitat.
 A8 Disposar dels coneixements necessaris per dirigir a els processos de fermentació i vinificació en funció de la qualitat de la matèria primera i tipologia de vi a elaborar.
 A9 Disposar dels Coneixements necessaris per interpretar els analítiques químiques i sensorials del producte i actuar en conseqüència.
 A10 Conèixer els orígens i l’evolució de l'enologia i la viticultura a diferents civilitzacions i amb un aspecte crític.
 A11 Conèixer a els principis del màrqueting. Tenir a els Coneixements necessaris a les Tècniques de comunicació, promoció i distribució dels vins d'una empresa.
 A12 Disposar dels Coneixements Específics per a l’elaboració de vins escumosos i altres begudes fermentades.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs)
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia)
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. (Autoconeixement)
Identificar el propi procés d’aprenentatge. (Aprenentatge)
Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. (Entorn)
Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. (Itineraris)
 CT7 Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i comprendre’n les causes. (Igualtat)
Identificar els principals problemes ambientals. (Medi ambient)
Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge