Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Begudes Fermentades (2014) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 19625401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears. | |
A4 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears. | |
A5 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears. | |
A7 |
Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar. Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. Conèixer i utilitzar els medis tècnics més freqüentment utilitzats per els professionals de l'àmbit de l'enologia i altres begudes fermentades | |
A8 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears. Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar. Demostrar la capacitat per desenvolupar les tasques professionals habituals en l'elaboració de vins escumosos o de cervesa. Demostrar capacitat per desenvolupar tasques d'investigació bàsica i/o aplicada a la enologia o biotecnologia. Participar en el conjunt de les activitats dins d'una empresa o laboratori de productes derivats de la vinya o del vi, o altres begudes fermentades. Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
A9 |
Conèixer i utilitzar els medis tècnics més freqüentment utilitzats per els professionals de l'àmbit de l'enologia i altres begudes fermentades | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Accepta i compleix les normes del grup Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |