Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
FENÒMENS DE TRANSPORT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | FENÒMENS DE TRANSPORT | Codi | 20011017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Identificar les forces termodinàmiques responsables de la transferència de calor i matèria i el seu origen microscòpic. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 |
C2 |
Definir convenientment el volum de control per a processos típics i establir el balanç macroscopic d'energia i de matèria. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 |
C2 |
Reconèixer les diferents formes de transferència de calor i els casos en els quals cadascuna d'elles és rellevant. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 |
C2 |
Establir els balanços microscòpics de calor i matèria (en forma integral i en forma diferencial). | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 |
C2 |
Resoldre problemes de conducció de calor en estat estacionari per diferents condicions de contorn usuals en geometries senzilles. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 B14 |
C2 |
Identificar les condicions sota les quals és factible fer l'aproximació de resistència interna nul.la en l'anàlisi del transitori en un problema de transferència de calor entre un sistema i el medi. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 |
C2 |
Identificar els paràmetres adimensionals rellevants per a problemes de transferència de calor i matèria. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 B14 |
C2 |
Avaluar coeficients de transferència de calor a partir de correl.lacions. | A1 A2 A3 A4 A6 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B8 B14 B15 |
C2 |
Analitzar i resoldre convenientment el disseny d'un bescanviador de calor de tubs concèntrics. | A1 A2 A3 A4 A6 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B12 B13 B14 B15 |
C2 C5 |
Enunciar les diferències entre les diferents mesures de la composició d'una mescla, així com identificar les diferents velocitats advectives mitjanes. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B3 B4 B8 |
C2 |
Resoldre problemes de difusió de matèria en estat estacionari per diferents condicions de contorn usuals en geometries senzilles. | A1 A2 A3 A4 A6 |
B1 B3 B4 B5 B8 B14 |
C2 |
Aplicar els coneixements de FT en el si d'un avantprojecte relacionat amb l'Enginyeria Química, treballar en equip i desenvolupar les habilitats socials que en són pròpies. | A1 A2 A3 A5 A6 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 |
C1 C2 C4 C5 |