2007_08
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química
A A 
català 
Enginyeria Química (1993)
 Assignatures
  PROCESSOS DE SEPARACIÓ
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Seleccionar les condicions adequades d’operació d’una columna de destil.lació multicomponent pel que fa a la pressió, a la relació de reflux i el nombre d’etapes. A1
A3
A4
A6
B1
B3
B6
B8
B11
B19
C1
Modelitzar les diferents formes bàsiques d’operació en destil.lació discontínua. A1
A3
A4
A6
B1
B6
B8
B11
B19
C1
Determinar el nombre d’etapes i els cabals per realitzar una separació mitjançant extracció o absorció. A1
A3
A4
A6
B1
B6
B8
B11
B15
B19
C1
Enumerar i descriure els principis bàsics de separació de les diferents operacions basades en membranes. A1
A3
A4
A6
B8
B11
B15
B19
C1
Determinar la pressió de treball, el tipus, número i disposició dels mòduls, les característiques dels efluents i el cost energètic per a una planta desalinitzadora. A1
A3
A6
A12
B1
B3
C1
Predimensionar separadors gas-líquid, líquid-líquid i sòlid-líquid. A1
A3
A6
A11
B1
C1
Dimensionar columnes de plats i de rebliment i els seus principals elements interns. A1
A3
A6
A12
B1
B3
B8
B11
B15
B16
C1
Cercar a la literatura els valors de les propietats físiques, termodinàmiques, etc. B3
B10
B11
C1
C2
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. B7
C5
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. B12
B13
B18