Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Química Industrial (1993) |
Assignatures |
LABORATORI D'ENGINYERIA QUÍMICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | LABORATORI D'ENGINYERIA QUÍMICA | Codi | 20021014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 0 | 6 | Troncal | Segon | Únic segon quad. |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Experimentar la complicada naturalesa dels processos i equips reals. | A1 A3 |
B3 B8 B12 |
C5 |
Experimentar la complicada naturalesa dels processos i equips reals. | A1 A3 A4 A5 |
B1 B3 B5 B7 B11 B13 B18 |
C5 |
Considerar la importància dels errors en la validació dels resultats experimentals. | A1 |
B3 |
C5 |
Decidir l'aplicació de les tècniques analítiques escaients per a cada problema. | B3 B11 B18 |
||
Assumir simplificacions i hipòtesis que faciliten l?anàlisi lògic i la descripció matemàtica dels processos. | A1 A3 A6 A10 A14 |
B3 B8 B11 |
C5 |
Dissenyar procediments per a la posta en marxa, operació i parada dels equips de laboratori. | B3 B11 B12 |
C5 |
|
Analitzar l'impacte ambiental i els riscos potencials dels processos. | B3 B11 B19 |
||
Planificar racionalment l'execució d'una sèrie de tasques a completar en grup i en un temps limitat. | B3 B5 B9 B11 B12 B13 B19 |
C5 |
|
Consultar i interpretar documentació científica a fi de trobar informació valuosa per a cada procés | B3 B10 B11 |
C1 C5 |
|
Presentar eficientment els resultats i les conclusions tant en format oral com escrit | B7 |
C1 C5 |