2018_19
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010)
 Assignatures
  FITOTÈCNIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1.1
Avaluació de la part pràctica a partir d'exercicis que consistiran en casos pràctics reals sobre problemes de fertilització i de reg.

30%
Pràctiques a laboratoris
A1.1
A1.2
Pràctiques a laboratori sobre germinació i creixement vegetal.
Es valorarà l'assistència, la participació i la correcta resposta a preguntes curtes sobre la sortida realitzada
5%
Pràctiques de camp/sortides
A1.1
A1.2
Sortida a una explotació/ o altre instal·lació similar o assistència a jornades tècniques. A fixar lloc i dia a principi de curs.
Es valorarà l'assistència, la participació, l'informe de la pràctica realitzada o prova sobre la sortida, el tipus d'avaluació dependrà de la pràctica que es realitzi
5%
Treballs
B1.1
Elaboració en grup d'un treball tutorat, "Analisi i Valoració d'una finca agrícola", que integri els coneixements teòric-pràctics de l'assignatura junt amb la informació recollida en organismes públics i privats.
Es lliurarà complet a final de curs. Es demanaràn entregues parcials que es tornaràn revisades i corregides per l'autoevaluació i la retroalimentació del procés ensenyament - aprenentatge.
10%
Treballs
B1.1
C1.4
Treball en grup sobre cultius d'interès agroalimentari.
El treball s'exposarà a classe
10%
Proves mixtes
A1.1
Avaluació de la part teòrica mitjançant exercicis control teòrics, eliminatoris a partir d’una nota superior a 4.5.
Els exercicis control teòrics constaran de preguntes de tipus test, i/o de resposta lliure, i/o comentari d’articles científics.
35%
Altres  

Controls, tasques, problemes resolts a casa, etc

5%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Criteris d'avaluació de la segona convocatòria: Per l'avaluació de 2ª convocatòria, l'alumne s'haurà d'examinar de totes aquelles parts en les que no haurà tret un 4.5 com a mínim al llarg del curs en avaluació continuada. No obstant, el professor pot decidir canviar aquest criteri si considera que el treball de l'alumne en la globalitat del curs així ho mereix. En el cas dels treballs i presentacions suspeses, l'alumne podrà tornar-los a presentar en 2ª convocatòria fent les esmenes indicades pel professor.

Queda limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster).

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.