2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  PROJECTE INTEGRADOR II
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Defineix la tipologia d'una estructura per a una aplicació estructural
 A1.6 Aplica els conceptes de síntesi i anàlisi estructural al projecte d'un conjunt d'elements resistents
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.2 Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis
 B1.4 Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva
 B2.3 Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat;
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip
 B2.5 Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius
Proposa al grup metes adequades i clarament definides
 B3.1 Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip
 B3.3 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes del grup
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques
 B4.1 Desenvolupa estrategies pròpies de resoldre problemes i trobar solucions.
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
 B5.2 Mostra un criteri correcte per a decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible, en un entorn de relativa incertesa
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1.3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C1.4 Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa