2019_20
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau de Tècniques de Bioprocessos Alimentaris (2018)
 Assignatures
  SISTEMES DE QUALITAT EN BIOPROCESSOS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Coneix, comprèn i utilitza els principis de la gestió de la qualitat, la seguretat alimentària i la traçabilitat.
 A1.3 Valora l'impacte econòmic de les solucions tècniques.
 A1.4 Coneix, comprèn i utilitza els principis de la gestió de la qualitat, la seguretat alimentària i la traçabilitat.
 A2.1 Desenvolupa projectes en l'àmbit de l'enginyeria de bioprocessos.
 A5.4 Coneix la normativa i la reglamentació vigent relacionada amb el control i l'avaluació de la qualitat dels productes agroalimentaris.
Controla eficaçment la qualitat dels resultats que es generen en un laboratori d'àmbit agroalimentari.
Valora la necesidad de implantar un sistema de calidad en las empresas agroalimentarias.
Gestiona el sistema de qualitat d'una indústria agroalimentària.
Adopta un sistema de treball basat en els sistemes de gestió de la qualitat.
Controla la traçabilitat dels productes agroalimentaris.
 A5.6 Integra la seguretat alimentària com un element més de l'activitat de l'empresa.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués.
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...).
Usa un llenguatge apropiat a la situació.
 B1.5 Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors.
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com a eina de treball.
Utilitza programari per a comunicació: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals.
Utilitza programari per a comunicació virtual: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu etc.
Localitza i accedeix a la informació de manera ericaç i eficient.
 B4.1 Desenvolupa estrategies pròpies per resoldre problemes i trobar solucions.
 B4.2 Identifica necessitats de formació.
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals.
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals.
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral.
 B5.1 Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa.
Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’acord amb la bibliografia donada i en el temps previst.
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball.
Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge.
 B5.3 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius.
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema.
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els possibles riscos i avantatges de cadascuna d'elles.
Elabora una estratègia per a resoldre el problema.
Mostra un criteri correcte per a prende decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge