Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Prevenció de Riscos Laborals (2009) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 20605401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | AN conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplica els coneixements apresos amb l'objectiu d'identificar i avaluar els riscos laborals en contexts i escenaris de treball concrets. Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques i transversals. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqüentement utilitzats pels professionals de l'àmbit. | |
A2 |
Integra i adequa els coneixements teòrics apresos amb l 'objectiu de identificar necessitats formatives i elaborar continguts específics. | |
A3 |
Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat. Desenvolupa un programa de planificació de l'acció preventiva adaptada a les necessitats identificades i al sistema de gestió preventiva. | |
A4 |
Integra i fomenta conductes, hàbits, consums, estils de vida saludables amb una visió i aplicació pràctica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) Desenvolupa l’actitud professional. (Actitud professional) Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) Dissenya itineraris professionals específics. (Itineraris) | |
CT7 |
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient) Argumenta basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana) Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |